Natural for winter

Natural is not anymore a choice, it is a trend that you need to follow immediately, a way of life. Lately, I am obsessed with natural face and body products. And I can say that in the last 6 months, since I’ve developed this love for natural I saw very good results on my skin. I trust that I can convince you to follow this amazing trend.

Naturalul nu mai reprezinta o alegere, este un trend ce trebuie sa il urmezi imediat, un mod de viata. In ultimul timp, am devenit obsedata cu produsele cat mai naturale pentru fata si corp. Si pot spune ca in ultimele 6 luni, de cand am dezvoltat aceasta dragoste pentru produsele naturale am vazut cateva rezultate destul de bune pe pielea mea. Cred ca va pot convinge si pe voi sa va alaturati acestui curent.

IMG_4073

IMG_5801 (1)

First of all, cleansing is very important (never skip this step) and for me the best way to clean my face is with soap and water, like my grandma’ told me. Water is water, you can’t do anything about it, but you can find the best soap. Best isn’t always the expensive one, it is the ugliest one and the worst smelling soap, because my dear girls that is a natural soap. Try at a natural market or at  factory. I use a soap made from olives and I use it for about 3 weeks and the results are amazing. No more pimples, no more red spots, my face is in love with this soap. I know that a lot of you love the usual cleansing, but in my opinion this is a better way for your face, even if it’s not the most pleasant one.

In primul rand, demachierea este foarte importanta (nu sariti niciodata peste acest pas) si pentru mine cea mai buna metoda sa imi curat fata este cu sapun si apa, asa cum imi spunea bunica mea. Apa este apa, nu ai ce sa ii faci, dar poti gasi cel mai bun sapun. Cel mai bun nu reprezinta si cel mai scump, este cel mai urat si cel mai urat mirositor sapun, deoarece dragele mele este un sapun natural. Incercati la un targ cu produse naturale sau la o fabrica. Eu folosesc un sapun cu masline cam de 3 saptamani si rezultatele sunt chiar grozave. Fara cosuri, fara zone rosii, fata mea este indragostita de acest sapun. Stiu ca multe dintre voi prefera clasicul demachiant, dar din punctual meu de vedere aceasta este o metoda mai buna pentru fata ta, chiar daca nu este cea mai placuta.

bnn

IMG_5776

IMG_5721

The second “step” is the face cream. Nowadays, you can find face cream even at the corner market but that doesn’t mean it is the best cream. Every women on this earth has got a different type of skin, that’s why “the road” to the best cream can be very long or very short, it depends on your skin type. My skin type is mixt, with greasy spots on my forehead and normal one on my cheeks. Now, I use a face cream with olives that I bought from a olive oil factory. It is a bit too greasy at the beginning  but after you apply it, your face will be very soft. I am not saying that you should use the same cream as I do, but go on a natural one. Tip: I tried the face cream with wine from Apivita and it says that they use 89% natural ingredients and it is pretty good and you can find it at every drugstore.

Al doilea “pas” este crema de fata. In zilele noastre, poti gasi crema de fata si la magazinul din colt, dar asta nu inseamna ca este cea mai buna crema. Fiecare femeie  de pe aceasta planeta are un tip diferit de ten, de asta “drumul” catre cea mai buna crema poate fi foarte scurt sau foarte lung, depinde de tipul tau de ten. Tenul meu este unul mixt, cu zone grase pe frunte si zone normale pe obraji. Acum folosesc o crema cu masline pe care am cumparat-o de la o fabrica de ulei de masline. Este un pic cam uleioasa, dar dupa ce o aplici, fata ta va deveni foarte fina. Nu spun ca ar trebui sa folositi aceasi crema ca si mine, dar optati pentru una naturala. Sfat: Am incercat crema de fata de la Apivita cu vin si ei spun ca folosesc ingrediente naturale in procent de  89% si este destul de buna si o puteti gasi in orice farmacie.

gfd

IMG_5922

IMG_5785

 

IMG_5843

Explication: I don’t like olives, I hate them , but this summer I went to Greece and this is why my face is “in love” with olives.

Explicatie: Nu imi plac deloc maslinele, de fapt le urasc, dar in aceast vara am fost in Grecia si de aceea fata mea este “indragostita” de aceste masline.

IMG_5958

IMG_5960

I told you about cleansing, face cream , but don’t forget about your shampoo or  about your body wash (I use soap , again) or your cream body. If you really want, everything that you use for your body can be natural. Oh!, don’t forget that you don’t have to wear make-up everyday!

V-am spus despre demachiere, crema de fata, dar nu uitati de sampon sau de gelul de dus (eu folosesc sapun, din nou) sau de crema de corp. Daca chiar vrei, tot ce folosesti pentru corpul tau poate fi natural. Oh!, nu uitati ca nu trebuie sa purtati machiaj in fiecare zi!

IMG_584d

IMG_5818

Talking about my outfit, for today I’ve chosen a sporty outfit, a comfortable one and it was no make-up day! Sometimes you have to be more casual, you just have to chill. I hope you liked this post and I can’t wait until next time, because it will be Holiday Season! Give share, a comment and may the Santa comes faster!!!

Vorbind despre tinuta mea, pentru astazi am ales o tinuta mai sport, una comfortabila si era ziua fara machiaj! Uneori trebuie sa fii mai lejer imbracata, trebuie doar sa te relaxezi. Sper ca v-a placut aceasta postare si nu mai pot astepta pana data viitoare deoarece va fi sezonul sarbatorilor! Da un share, lasa un comentariu si sper ca Mosul sa vina mai repede!

IMG_5992

                                         Foto: Edward Porumboiu

                      Outfit: Dolce&Gabanna Jacket,ZARA Leather Jacket H&M                                                Leather Pants, Converse Shoes

                         -The redhead-

 

Leave a Reply

