Gifts just for HER

Mai sunt doar…9 zile pana la Craciun si sunt sigura ca multi dintre voi nu au achizitionat inca un cadou. Sincer, eu ador sa cumpar cadouri pentru altii, mi se pare cea mai draguta traditie de Craciun si bineinteles, impachetatul cadourilor devine un serviciu cu norma intreaga in aceasta perioada a anului. Vreau sa va ajut cu 6 ideii simple si rapide de cadouri pentru mama, pentru cea mai buna prietena sau pentru iubita ta. Am ales cadourile cele mai clasice, poti alege cel putin un obiect pentru cel drag din lista mea. Fii inspirat si cumpara ceva!

The IT Bag

Bineinteles ca o geanta a fost intotdeauna un cadou minunat pentru o femeie. Geanta mea favorita este aceasta Diane von Furtenberg intr-un auriu inchis. Cumpara o geanta neagra sau una bej, dar daca nu stii exact gusturile persoanei pentru care cumperi, nu  cumpara una verde. O femeie va avea intotdeauna nevoie de o geanta noua.

Ideas here: 1.Chloe  black bag)                                                                                         Ideii aici:    2.Michael Kors (pink bag)

IMG_2825

A fragrance

Mirosuri, un parfum bun a fost intotdeauna important. Iti poate oferi un fel de putere. Acesta aroma a fost un cadou de la tata de Mos Nicolaie, este un pic dur, dar dulce in acelasi timp, mirosul lui poate dura o zi intreaga. Sa cumperi un parfum este destul de complicat, dar nu foarte. Un parfum este un cadou pentru o persoana speciala, asa ca fii sigur ca vei cumpara aroma perfecta sau pastreaza bonul. Din punctul meu de vedere aceste parfumuri vor fi intotdeauna un must-have in “dulapul cu parfumuri”: 1.Gucci- Rush, 2.Yves Saint Laurent- Opium si 3.Chloe- Eau de Parfum.

IMG_2864

IMG_2874

Pajamas

Cand dormi vrei sa te simti comfortabil, asa ca o pijama va fi intotdeauna un “cadou cald si pufos”. Poti gasi o pijama in orice culoare vrei, ele sunt peste tot, trebuie doar sa fie foarte pufoase. Pijamalele mele pufoase sunt de la Oysho si le puteti gasi aici:  Bear sweatshirt! Aici sunt inca 2 pijamale grozave: 1. Santa Claus Pyjama si 2.Swan Pyjama

IMG_2897

A book

Pentru o pasionata de moda “Diavolul se imbraca de la Prada” va fi intotdeauna cea mai buna carte. Poti cumpara o carte ca si cadou de Craciun, exista acele ghiduri: “Cum sa gatesti o cina” sau de genul asta si sunt geniale. Cred ca aceste carti sunt foarte dragute si mai nou sunt si cartile de desenat pentru adulti. Poti gasi o carte despre orice tema de pe aceasta planeta, doar cauta pe google si cumpara una ca si cadou sau pentru tine. Cele mai tari carti pentru o pasionata de moda si lista mea de dorinte privind cartile sunt: 1. The Fashion Book (2014), 2. #girlboss  si 3. The Little Dictionary of Fashion. Si o carte de colorat pentru adulti: Taramul viselor.

IMG_2829

A jewellery

Pentru o femeie, o bjuterie a insemnat intotdeauna cadoul de varf. Nu poti gresi niciodata cu o pereche de cercei sau o bratara. Cu diamante sau fara, o pereche de cercei va fi intotdeauna apreciata. De asemenea poti cumpara un ceas sau mie chiar imi place bratara de la Pandora sau daca esti barbat, “just put a ring on it”. Cercei mei sunt de la un  brand romanesc cu produse foarte frumoase si cu pret foarte bun pe care il puteti gasi aici:Bon Bijou.

IMG_2851

IMG_2860

Makeup

Cel mai usor cadou de cumparat de o femeie pentru o alta femeie va fi intotdeauna un ruj, o oja sau un fard de ochi, deoarece este ca si cum ti-ai cumpara un cadou pentru tine. Ca si barbat, sa cumperi  un cadou pentru o femeie este deja dificil, dar ca sa cumperi produse de machiaj va fi ca in iad. Produsul meu favorit de machiaj este rujul. Am ales niste culorii pigmentate de ruj pentru un cadou perfect de Craciun ca sa va pot face munca mai usoara: 1.Yves Saint Laurent- Rouge Pur Couture in Rouge Rock ,2. NARS Lipstick in Belle du Jour si 3.Sephora Lipstick in Orange Rocks.

IMG_2890

IMG_2924

Sper ca v-a placut aceasta postare si sper ca am reusit sa va ajut cumva! Mergi si fa putin shopping pentru familie si prietenii si spuneti-mi intr-un comentariu mai jos ce a-ti cumparat! Da un share si ne vedem data viitoare cu o mica surpriza!

IMG_2906

IMG_2913

IMG_2915

IMG_2916

                                     -The redhead-

 

Leave a Reply

