Braids

Chiar imi place sa imi port parul drept pe spate, dar uneori imi vine sa ma tund cheala si nu cred ca sunt singura care are parte de acest sentiment. Pur si simplu este atat de cald si simt ca mi se lipeste parul de piele…groaznic. Asa ca in noul sezon o sa gasesti cozi impletite in aproape orice colectie. Sunt usor de facut si foarte dragute si nu conteaza lungimea parului.

I really like to wear my hair straight on my back, but sometimes I want to be bald and I don’t think I am the only one who wants this sometimes. It is so hot and I feel like my hair is sticking in my skin…awful. So in the new season, you will find braids in almost every collection. They are very easy to do and very cute and it doesn’t matter the length of the hair.

IMG_9585 (1)

IMG_9633

Exista moduri diferite de impletituri, de la clasica coada de cal impletita la asa numitele codite de “tigancunsa”, dar care sunt preferatele mele. In aproximativ toate colectiile din acest sezon, parul prins este cel mai la moda, dar si preferatul nostru.

There are different types of braids, from the classic braided ponytail to those braids borrowed from gypsies which are my favorite. In almost all collections from this season “in bind” hair is the most stylish, also our favorite.

IMG_9552

IMG_9590 (1)

IMG_9596

IMG_9518

 

Stiu ca este prima data cand port o rochie intr-o postare. Am cumparat aceasta rochie in septembrie si nu am purtat-o niciodata, dar o ador. Este usor eleganta, dar foarte “country”, cu accesorii diferite poti “schimba” rochia foarte repede. Stiu ca nu m-ati mai vazut niciodata cu aceasta jacheta, dar am gasit-o in dulap acum cateva zile, pentru ca am uitat de ea si cand am vazut-o a fost ceva de genul: “Mi-a fost dor de tine”, exact ca un copil de 5 ani. Hey, este una dintre jachetele mele favorite ( de la tata), in fine, imi place foarte mult acest outfit si sper ca v-am inspirat si pe voi.

I know that it is the first time when I wore a dress in a post. I bought this dress in September and I never wore it, but I love. It is a bit elegant, but very “country”, with different accessorizes you can “change” the dress very quickly. I know that you never saw me with that jacket, but I found it in my closet a few days ago, because I forgot about it and when I saw it I was like: “I missed you”, like a 5 years old child. Hey, it is one of my favorite jackets (from my dad), finally, I like a lot this outfit and I hope I inspired you a lot.

IMG_9635

IMG_9627

Sper ca v-a placut aceasta postare si ne vedem data viitoare. Lasati un comentariu mai jos, un share si ne vedem data viitoare.

I hope you liked this post and see you next time with a post about my last trip. Leave a comment below, give a share and see you next time. 

OUTFIT: ZARA Dress (Rochie) , TopShop Jacket (Jacheta) and Hat (Palarie)

PHOTO: Edward Porumboiu

                                    -The redhead-

Leave a Reply

