Pantaloni evazati

In timp ce toata lumea este la Untold si da regret ca nu sunt si eu acolo, dar din pacate …nici nu vreau sa ma mai gandesc de ce nu mi-am luat si eu bilet. Si chiar daca imi vine sa inchid telefonul, laptop-ul si televizorul deoarece Untold este peste tot si eu acasa, tot cu telefonul in mana stau si ma distrez cu noul update de la Instagram, care este destul de dragut. E un fel de Snapchat, dar nu trebuie sa mai deschid 2 aplicatii…imi place. Cat timp mai dau un refresh la Snapchat ma gandesc ce sa imi pun in bagaj pentru ca maine plec si eu prin tara, la o mica plimbare si nu puteam sa plec fara sa nu postez ceva. Stiu ca normal nu ar trebui sa ma plang ca nu merg la Untold pentru ca plec si eu maine, dar nu la Cluj. Am promis ca la anu’ imi cumpar prima bilet ca sa nu imi mai para rau, nu ca ar fi prima data cand nu ma pot hotari in legatura cu ceva si dupa imi pare rau, dar se pare ca nu ma invat niciodata minte.

IMG_4222IMG_4140IMG_4268

In materie de pantaloni, cei evazati sunt practic nelipsiti in acest sezon din toate colectiile. Incearca sa nu complici prea tare o tinuta din care fac parte deja o pereche de pantaloni de genul acesta pentru ca ei vor atrage atentia oricum.Sunt perfecti pentru aproape orice tip de silueta si nu necesita o accesorizare prea dificila. Daca tot vorbim de accesorizare trebuie sa va spun neaparat ca sunt indragostita de acesti cercei rotunzi, mi se pare ca  merg bine cu orice outfit si in orice moment al zilei, sunt absolut geniali!!

IMG_4250IMG_4145

IMG_4199

Nici nu realizati cat de mult astept ziua de maine…sa plec, imi place la nebunie sa ma plimb, oriunde. Asta cred ca va fi ultima “excursie” mai lunga din vara asta si vreau sa profit de ea. Sa fac multe poze, sa am amintiri pe care sa le pot imparti cu voi si sa ma intorc cu o postare noua. Si in loc sa termin bagajul pentru maine, eu stau pe net, mai scriu cateva randuri pentru postare si mananc cereale goale, pentru ca…nu stiu nici eu. Eu revin la bagajul meu si ne vedem cand ma intorc din vacanta. Pupici!

IMG_4310

IMG_4212.jpg

IMG_4286

FOTO: Edward Porumboiu

                                 -The redhead-

 

Leave a Reply

