Pink office outfit

Sunt constienta ca afara este mult prea frig  ca sa va mai puteti imbraca cum sunt eu in poze,  un trench pe voi si totul este in regula. Stiu ca a trecut (din nou) o groaza de timp de cand nu am mai postat, dar din pacate nu o sa mai pot posta nici macar in fiecare saptamana, insa de fiecare data cand o sa am timp o sa incerc sa ma ocup de aceasta lume virtuala.

psx_20160922_182918psx_20160922_183834

Pentru ca am sarit peste clasica postare “Back to school” care a fost pe toate blog-urile, m-am gandit ca ar fi interesant sa compun macar un outfit pentru serviciu sau chiar si pentru scoala in caz ca ai chef sa te imbraci mai fancy (rar se intampla asa ceva la mine). Anul acesta una dintre culorile sezonului este roz, in orice nuanta si pentru orice piesa. Asa ca am ales o camasa roz pudrat si o geanta maxi roz bombon, o pereche de pantaloni negri si o pereche de balerini si bineinteles un ruj statement ce nu lipseste aproape niciodata din outfit-urile mele.

psx_20160922_183331psx_20160922_184904psx_20160922_181532

psx_20160922_175314

Sincera sa fiu cu voi nu imi place toamna deloc, e mult prea frig sau prea cald pentru ce suntem imbracati, racim si asa mai departe. Dar este acel moment al anului in care putem purta de la geaca de blugi, la cea de piele sau trench, aproape orice pana nu suntem obligati sa trecem la geaca groasa sau la haina de blana. Asa ca profitati de aceste momente si scoateti tot ce aveti mai bun prin dulap pentru acest sezon.

psx_20160922_181812psx_20160922_184146psx_20160922_174420

Daca v-a placut aceasta postare si daca v-a placut si postarea despre papucii pufosi lasati un comentariu mai jos. Bucurati-va de toamna si ne vedem data viitoare!

OUTFIT: Camasa si Pantaloni Mango

PHOTO: Alex Grigoriu & Silvia Tulbure

 

                             -The Redhead-

Leave a Reply

