My “fake” hoodie

Inca de cand au aparut in colectia Vetements mi-am dorit si eu neaparat un hanorac cu manecile foarteee lungi.. Nu cred ca a fost saptamana de cand il am sa nu ma imbrac cu el. Mi se pare ca il pot purta chiar si cu o fusta de piele si tocuri. A devenit la momentul actual articolul meu de imbracaminte preferat.

img_1358

img_1361

img_1389

Unii dintre voi vor spune ca acel palton nu isi avea rostul sau nu era la locul lui, dar mie mi se pare geniala combinatia (un pic cam indrazneata). Este un pic din ambele mele stiluri la un loc, dar fara sa deranjeze vizual.

img_1373

In ultimul an am tot citit diferite comentarii pe blog-uri sau pe forum-uri legate de faptul ca hainele din Zara sunt copii ale unor firme celebre. Si chiar asa este, majoritatea hainelor sunt colectiile adaptate sau usor schimbate ale marilor case de moda. Niciodata nu am sustinut fake-urile , le urasc. Daca nu imi pot permite un Chanel prefer sa nu port un fake de proasta calitate si sa imi cumpar o geanta simpla din piele ca doar nu o sa mor daca nu am acel logo pe poseta. In schimb, majoritatea hainelor din dulapul meu sunt de la Zara. De ce? Pentru ca imi plac la nebunie, sunt constienta ca unele sunt aproape identice cu cele de pe podium, dar nu sunt fake-uri de proasta calitate.

img_1419img_1435img_1390

La un moment dat un designer celebru declara faptul ca se simte foarte mandru cand vede o copie cat de cat fidela a produsului lui la Zara deoarece stie ca si-a facut bine treaba si ca oamenilor le place, chiar daca nu este vandut sub brandul la care lucreaza. Parerile sunt ca de obicei impartite, unii adora Zara, altii prefer sa spuna ca este doar un magazin plin de fake-uri, iar eu ma inscriu in categoria celor care au un dulap plin de haine de la ei. Legat de fake-uri, incercati pe cat mai mult posibil sa le evitati, daca e la moda asta nu inseamna ca trebuie sa il ai si tu, incearca sa cauti o varianta mult mai accesibila, dar nu purta fake-uri  niciodata. P.S.: Sunt absolut indragostita de acesti cercei imensi creola.

img_1405img_1353

 

 

PHOTO: Edward Porumboiu

OUTFIT: Trenci si Hanorac ZARA, Cercei Mango, Pantaloni New Yorker

                        -The redhead-

Leave a Reply

