I’m back

Mai sunt mai putin de 12 h si plec la minunatul banchet de la sfarsitul clasei a 12-a. Bagajul mi l-am facut, rochia este pe umeras, sper sa fie ok, chiar daca nu sunt in cea mai buna stare. Plecam in Bulgaria… si da, intr-adevar e un trend sa faci banchetul in Bulgaria. Nu ma intrebati exact de ce exista acest efect de turma de cativa ani, dar nu pot sa  va spun ca ma deranjeaza. In fine.. aceasta postare nu este despre rochii, machiaj si altele, doar voiam sa va pun la curent cu ce m-am ocupat eu in ultima vreme.

Stiu ca nu am mai postat de supeeeer mult timp, dar sunt aici cu o noua postare despre vrute si nevrute ce se vor a fi la moda in acest sezon. Daca anul trecut toata lumea incepuse sa poarte orice rochie sau fusta cu tenisi, anul acesta s-a creat un mic dezastru, o noua uniforma. La fel s-a intamplat si cu pantaloni chino cu vipusca, de cele mai multe ori negri cu vipusca alba si cu acele camasi deconstruite si cat mai masculine. Ideea este ca sezonul aceste ne cam invartim in jurul acelorasi trend-uri, cu cateva mici schimbari. Pentru partea de sus ramanem la camasi, cat mai multe, cat mai “anormale” si cat mai atipice. In partea de jos purtam pantaloni in stil pijama, usor largi, din material fluid si cat mai inflorati sau in culori foarte tari, cum ar fi roz sau verde. Pentru incaltaminte, eu as opta pentru papuci. Stiu ca unele vor spune ca ele nu pot iesi din casa cu papuci, dar mie mi se par super comozi si foarte stylish. Nu ai cum sa spui ca nu iti plac papucii decorati cu perle… sunt absolut superbi. Iar cand vorbim de geanta, cu cat mai mica, cu atat mai bine. Stiu ca nu ai cum sa iti pui si telefonul si portofelul si parfumul si celelate intr-o geanta super mica. Rezuma-te la telefon si la bani si este de ajuns.

IMG_2653IMG_2670IMG_2694

Cand vine vorba de accesorii, purtam cat mai mari si cat mai vizibile. O secunda…mari si vizibile nu inseamna kitsch. Daca vrei kitsch, trebuie sa fii foarte asumata si foarte convinsa ca iti place ceea ce porti, este o chestiune de atitudine, dar asta este  o alta discutie. Eu una,  ador cerceii mari si foarte mari ,purtati la o singura ureche…mi se par foarte interesanti. De asemenea, cand vorbim de accesorii includem si un brau. Nu un brau din costumul popular, ci unul cu siret si cat mai inalt, care merge purtat peste tricou, camasa, rochie, ceva un pic mai lung. A, si nu uitati de esarfa. Anul acesta purtam esarfa in par, la geanta si pe post de cravata, la gat.

IMG_2741IMG_2670IMG_2733

Legat de tinuta mea, va pot spune doar ca urmeaza noile trend-uri, ca este foarte versatila si foarte comoda si ca, da, am niste incaltari ciudate. Cand ma incalt cu ei toata lumea se uita straniu, dar eu ii ador. Multi spun ca sunt frumosi, ca mie imi stau bine, dar ca ei nu ar purta asa ceva.  Cred ca e vorba de indrazneala, dar si cat de mult iti poti depasi propriile granite cand vine vorba de moda. Recunosc ca i-as purta in fiecare zi si ca mi-as cumpara in fiecare culoare, dar cred ca verzi imi ajung. Din punctul meu de vedere, cu cat incaltarile sunt mai iesite din comun, mai interesante, cu atat tinuta este mai buna, pentru ca de multe ori poti salva o tinuta banala cu o pereche de incaltari.

IMG_2648IMG_2702IMG_2711IMG_2754

Eu as zice vara asta sa va asumati multe lucruri cand vine vorba de moda. Incercati ceva nou si iesiti din zona de confort, cum ar zice cineva de pe sticla. Eu una sustin orice nebunie legata de moda in acest an, dar pentru a reusi asta, ai nevoie de foarte multa siguranta si convingere ca arati bine. Imi pare rau  ca nu am mai postat in ultima vreme, dar timpul nu imi permite. Va veni vara si sigur voi posta mult mai des. Va puuup!

                                                              Foto: Porumboiu Edward

    Outfit: Camasa, Brau- ZARA, Pantaloni- Benetton, Geanta- Furla, Incaltaminte- Musette

                              -The redhead-

 

Leave a Reply

